Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

                                                                          Autopistecom                                                                                                                                                                       

VARAOSAT HENKILÖ- JA PAKETTIAUTOIHIN - AVOINNA JOKA PÄIVÄ - MYÖS PYHÄPÄIVINÄ

KARKKILA - 2 TIEN VARRELLA - 30 MIN KEHÄ III-TERVETULOA

OSIEN TOIMITUS KOTIOVELLE YMPÄRI SUOMEN

 

TILAAMINEN  / TIEDUSTELU

Ennen tilauksen tekoa lue myyntiehdot.

Mikäli et löytänyt etsimääsi varaosaa tai tarvitset lisätietoja,

lähetä tiedustelu täyttämällä oheinen lomake

tai soita  P.050 362 11 76 .

Vastaamme kyselyyn mahdollisimman pian .

Varaosa tilaukset : täytä oheinen lomake.

*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.

MYYNTIEHDOT KULUTTAJA ASIAKKAALLE

Voimassa 5.9.2019 alkaen

TUOTTEET

Tuotteet ovat käytettyjä alkuperäisvaraosia , ellei muuta ole mainittu. Tuotteiden hinnat ovat marginaaliverollisia,eivätkä sisällä vähennyskelpoista arvonlisäveroa,ellei toisin ole mainittu.Tuotteet ovat käytettyjä ja niissä saattaa olla luonnollista kulumista,korjaus tarvetta,pinta- tai piilovikoja,joista myyjä ei vastaa.Tuotteet myydään sellaisena kuin ne on ehdoin.Tuotteisiin on mahdollista tutustua etukäteen.

HINNAT

Tuotteiden hinnat ovat marginaaliverollisia,eivätkä sisällä vähennyskelpoista alv:tä,ellei toisin ole mainittu.Hintoihin lisätään toimitettaessa kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaiset toimituskulut .Voimassa olevat hinnat saatte asiakaspalvelusta P.050 362 1176. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tilaukset tehdään  puhelimitse,sähköpostilla tai tilauslomakkeella.

MAKSUTAPA

Toimipisteestä noudettaessa maksutavat : käteinen,korttimaksu .Noudetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Toimitettaessa : Lasku . Toimitettaessa tuotteiden hintoihin lisätään kulloinkin voimassa olevat  toimitus- ja muut kulut . Kulloinkin voimassa olevat hinta tiedot on saatavilla asiakaspalvelusta P.050 362 1176 .Pidätämme oikeuden toimituskulujen hinnan muutoksiin.

TOIMITUSTAPA

Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen .

Huom ! Ennen varaosan noutoa toimipisteestä, tee varaus osasta P. 050 362 11 76 

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika Suomeen on tilauksesta ja toimitus/maksutavasta riippuen 2-14 päivää .Tilisiirtona maksetut tuotteet  erikseen sovitusti. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

PERUUTTAMISOIKEUS

Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakkaan on tehtävä  peruuttamisilmoitus tämän määräajan puitteissa. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä alla olevalla lomakkeella tai muulla yksiselitteisellä tavalla sähköisesti  www.autopistecom.fi . Ilmoitamme asiakkaalle viipymättä sähköpostitse tehdyn ilmoituksen saapumisesta,kuitenkin kohtuullisessa ajassa.Kuluttajan tulee palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan.Myyjä ei vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista.Kuluttaja voi palauttaa tuotteet edullisimmalla tavalla tai halutessaan  samalla tavalla kuin ne on hänelle toimitettu.Kuluttajan valitessa jälkimmäisen vaihtoehdon,tilaa myyjä tuotteille kuljetuksen,jonka kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta.  Noudetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.Peruutusilmoitus.

PALAUTUSEHDOT

Asiakkaan  tulee ilmoittaa kaupan peruutuksesta ennen palautuksen tekemistä,peruuttamisilmoituksella tai muulla yksiselitteisellä tavalla.Emme  lunasta jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Ilmoitusaika on 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta.Asiakkaan on tehtävä palautus 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.Ostajan on pidettävä tuote muuttumattomana  säilyttääkseen peruuttamisoikeutensa. Ostajalle ei palauteta tuotteen lähetys-,toimitus- tai muita kuluja. Mikäli tuote ei ole samassa  kunnossa  kuin  ostohetkellä,vähennetään palautettavasta kauppasummasta tuotteen arvon alenemista vastaava summa.Mikäli tuote on otettu käyttöön, on ostajalla velvollisuus korvata tuotteen arvonalennus peruuttamistilanteessa.Palautettavan tuotteen kauppahinta palautetaan kun tuote on palautettu.Kauppahinta palautetaan asiakkaan tilille viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa.Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

PALAUTUSPAIKKA

Asiakas voi palauttaa tuotteen Postin kautta,toimittaa tuotteen myyjän toimipisteeseen tai myyjän tilaaman kuljetuksen kautta.Mikäli tuotteet eivät luonteensa vuoksi ole palautettavissa Postin kautta,saatte tietoa palauttamiskustannusten määrästä asiakaspalvelustamme.

NOUTAMATTOMAT LÄHETYKSET

Mikäli asiakas jättää tavaran noutamatta , kyseessä ei ole lain tarkoittama peruutustilanne.Perimme niistä toimituksista, joita ei ole  vastaanotettu noutopaikasta , maksun , joka vastaa  toimituskulujen ja muiden kulujen aiheuttamia kustannuksia. 

VIRHE TUOTTEESSA

Asiakkaan tulee tarkistaa tuote ja sen kunto,ilman aiheetonta viivästystä siitä ,kun tuote on luovutettu asiakkaalle.  
Mikäli tuotteessa on virhe ,on ostajan ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja tosiasiallisesti havaitsi virheen.

VIRHEVASTUU

Myyjä vastaa virheestä mikäli tuotteessa on Kuluttajansuojalain 5 luvun 14 §:n säännöksen mukainen virhe.Tuotteessa on virhe , jos : 

  • tavara ei vastaa tietoja, jotka myyjä on antanut sen ominaisuuksista tai käytöstä ennen kaupantekoa ja tiedot ovat vaikuttaneet kauppaan.
  • myyjä on ennen kaupantekoa laiminlyönyt velvollisuutensa antaa ostajalle tiedon tavaran ominaisuuksia tai käyttöä koskevasta olennaisesta seikasta, josta hänen täytyy olettaa tienneen ja josta ostaja perustellusti saattoi olettaa saavansa tiedon. Tämä pätee silloin, kun tiedonannon laiminlyönti on vaikuttanut kauppaan.
  • tavara on huonommassa kunnossa kuin ostajan oli perusteltua edellyttää tavaran hinta ja muut olosuhteet huomioon ottaen.

REKLAMAATIO

Mikäli tuotteessa on virhe ,on ostajan ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja tosiasiallisesti havaitsi virheen.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut  tai se ei vastaa tilaustasi, tulee siitä ilmoittaa  viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille.  Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastaavalle taholle.

RIITOJEN RATKAISU

Kuluttajalla on mahdollisuus saattaa riita Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

 

 

Evästeet

Tämä sivusto käyttää evästeitä tallentaakseen tietoja koneellesi.

Hyväksytkö evästeiden käytön?